تصویر گویا از پیشرفت های حیرت انگیز نظام داعشی/ طالبانی


بله این ها انسان هستند ، انسانهایی که در سرزمینی مثلا زندگی میکنند که همه ثروت های ناشی از منابع طبیعیشان را یک مشت اخوند دزد، فاسد،نا انسان مصادر کرده اند ،خودآنها زندگی های رویایی دارند اما سهم مردم سر پناهی است که با لطف سران جنایت کار فقط چند ساعت در شب بهشان تعلق میگیرد. میتوانند شب هارا به صبح برسانند .صبح زود باید محل خواب را ترک کنند کجا بروند ؟ مسئله خودشان است،
۷۰۰ هزار نفر بی جا و مکان توی خیابان ها رها میشوندکه اکثراهم
ممکن است خود الوده شده باشند .چون هیچ به حساب نمی ایند پس حد اقل امکانات هم به اینها تعلق نمیگیرد . ایا اینها نباید یه تیکه نون بسق بکشند؟ این دیگر به ادمکش هایی که همه شان هم دکتر ومهندس وپروفسور شده اند ریاست مثلا سه قوه را اشغال کرده اند مربوط نیست خدای بسیار متعال روزی اینها را توی سطل اشغال قرار داده است.
ان ویلا های افسانه ای تو ی لویزان به این ها مربوط نیست حتا اجازه ورود به ان فضا را ندارند. این اخوند ها ی دوزاری حتا کوه را مصادره کرده اند رویش ویلا ساخته اند ،طبق گزارش های دولتی تعداد زنانی که چند ساعت در شب زیر سقف میمانند ۵۰ هزار تا بوده ومردان ۴۴۰ هزارتا البته چون جمهوری اسلامی هر روز پیشرفت های دشمن کور کن داردطبق همان امار خودشان امسال تعداد اینا ن که چند ساعت در شب سقف دارند به ۷۰۰ هرار رسیده اما تعداد بیخانمان ها در شرایطی که اکثریت مردم زیر خط فقر هستند خیلی بیشتر از این حرفهاست الان به مسایل دیگر کاری نداریم که سالهاست گفته ایم وگفته اند همین تصویر نشان از عمق فاجعه ای است که نظام مقدس به ارمغان اورده است . مسخره نیست برای اینان تبلیغ بشود فاصله بهداشتی را رعایت کنند ؟ دستهایشان را مرتب با اب و صابون بشویند، غذا هایی بخورند که سیستم ایمنیشان تقویت شود و این دستورات واین پیشنهاد ها اگر روی خیر خواهی هم باشد فقط میتواند پیشنهاد دهندگان را اگر جز سیستم نباشند شرمگیر تر کنند . عوامل حکومت ، ملی /مذهبی ها، دوم خردادی ها ، دلال ها وکار چاق کن ها ، سروش ها ، خزعلی ها که دستان اغشته در خون دارند، امیر احمدی ها ، نبوی ،ها بهنو د ها، وبقیه بترسید از روزی که خشم فروخفته ۸۰ ملیون گرسنه جان بر لب رسیده فواران کند ان روز دور نیست .هم اکنون هم این جانیان با کمک ویروس کرونا دوام اورده اند .من نمیدام دور دوم این ویروس که اغاز شده کار من را هم تمام خواهد کرد یا نه ، اما من نه پول دارم، نه پس انداز ونه ماشین ، دوچرخه ام را هم بخشیده ام اما اگر بمانم تنها ارزوی من این است که روزی را ببینم که خامنه ای ودیگرسران جنایت کار با دستبند به سوی دادگاه واقعی برده میشوند تا بعد ار محاکمه علنی وعادلانه به نسبت جرمشان عقوبت ببیند . دیگرآرزوی ندارم وتمام .
بصیر نصیبی ۲۵/۱۰ ۲۰۲۰

Print Friendly, PDF & Email
Balatarin