بصیر نصیبی: کرونا هراسی یا فاجعه ای جنایت گونه که نظام داعشی وارد ایران کرد و گسترش داد

چه کسانی این موجود کثیف (اکبر پونز) فرستاده اطلاعات و امنیت نظام داعشی را رشد دادند؟ رادیو تلویزیون های فارسی زبان غربی؟ تلویزیون های لوس انجلسی ، و دول غربی و بخشی از روشنفکران همین کشورها (برای نمونه نوام جامسکی که شیفته ی این موجود شده بود ) ؟ همه این عوامل موثر بودند و در نهایت خود ما، بله خود ما.


حالا وقتی میخوانیم و می شنویم که این موجود مدعی شده است روشنگری ها و پوشش اخبار کرونا , پروژه دروغین, اغراق آمیز و سفارشی آمریکا و انگلیس و عربستان و اسرائیل برای نابودی نظام محبوبش بوده است. هر چه بیشتر به نقش خودمان زیر هر نام و گروهی که باشیم ،در بقای ۴۱ ساله این جانیان پی میبریم
مگر ما جمع محدود که از همان ابتدا زیر بار این پروژه نرفتیم .یک لحظه تردید در ماموریت این موجود نداشتیم کار خارق العاده ای کردیم؟ نه وقتی ما در تبعید هستیم (منظور من در این مطلب انهایی هستند که پناهنده و فعال سیاسی بوده ائد ) یعنی چه؟ در خلاصه ترین جمله یعنی زادگاه خودمان را قابل زیست ندانسته ایم و چون فعالیت سیاسی داشته ایم و جانمان در خطر بوده و ترک دیار کرده ایم. خوب اگر کمی تامل میکردیم برایمان مشخص می شد این آقا میتواند مامور باشد و همسر محجبه اش دستیار .( منظور کسانی نیستند که خود ماموریت داشتند تا برای اکبر پونز موقعیت بسازند ،نه قصد ما ان بخش از ساده دلانی هستند که سالهاست گول این داعش یان رامی خورند و به نظر میرسد هیچ منافع خاصی هم در نظام ندارند )
این نا اگاهی درد کمی نیست. وقتی دیدیم اکبر گنجی هم از میهمانان کنفرانس ناکام جمهوری اسلامی در برلین است که گرونه ها (سبز ها ) ی قبلا خوشنام تدارکش را دیده اند، وقتی دیدیم بهمن نیرومند عضو سابق کنفدراسیون و یار بعدی دوم خردادی ها ارایشگر اصلی ان کنفرانس بود چرا هیچ حالت شک وتردیدی در ما ایجاد نشد ،شایدکه کاسه ای زیر نیم کاسه باشد ،چرا وقتی دانستیم هولیود برای نخستین بار به افتخار این موجود میهمانی میدهد دوزاریمان جا نیفتاد؟ وقتی محسن مخملباف جایزه قلابی خودش را تقدیم اکبر پونز کرد باز هم بی توجه ماندیم.؟کلید طلایی فلورانس را چه عواملی برای وروداین موجود به ایتالیا تقدیم کردند؟شاعرانی که در وصف اقا شعر سرودند وهمسرانشان که سروده هایشان در وصف جمال خانم گنجی بود حالا کجا هستند؟ چرا طبع شعرشان خشکید؟چرا وقتی دانستیم یکی از عوامل پروژه ی اعتصاب غذابه خواست اکبر گنجی در خارج کشور مسعودبهنود است به این واقعیت نرسیدیم که وقتی مسعود خان مبلغ است پس منافع نظام در این پروژه حفظ خواهد شد.
من از گوگوش خواننده ای که از ۴ سالگی روی صحنه بوده ونان اور خانواده. نه سواد کلاسیک داردونه تجربه سیاسی توقع ندارم درک وسیعی داشته باشد. اما ان مدعیانی که خودشان را مبارز ومترقی ارزیابی میکردند. چرا بلندگوی مفت ومجانی این عامل شدند.طی همه این سالها هر گاه نظام در مانده است گنجی وگنجی ها به یاری اش شتافته اند، چه بازی های تهوع اور اتمی، چه انتصابات فرمایشی وچه… حالا عوامل نظام در گسترش وحشتناک این ویروس در کشور نقش اصلی واساسی را دارند. رژیم وحشت کرده است نکند این وضعیت بحرانی تیر خلاصی باشد بر پیکر الوده اش .این است که بار دیگر اکبر پونز به میدان می اید ومیخواهد دراین مصیبت نقش عوامل نظام را به حاشیه براند. انگار نیم ملیون دلار باج که زیر عنوان جایزه به این مردک اهدا کردند کافی نبود میخواهند با کم رنگ کردن نقش نظام در این مصیبت عظیم راهی برای بقای این جانیان واهدای جوایز بیشتر بیابند . چند بار دیگر بگوئیم هوشیار باشیم، هوشیار باشیم ،هوشیار باشیم

Print Friendly, PDF & Email
Balatarin