روز جهانی زن را به خصوص به پرستاران زن از جان گذشته خود گرفتاری که در داخل، به یاری دردمندان دیگر شتافته اند شادباش میگوئیم

روز جهانی زن فرا رسید، مراسم ویژه ای با گسترش ویروس جدید در بسیاری از کشور ها برپا نخواهد شد .اما در زادگاه اسیر ما به خاطر اینکه یک نظام ادمخوار که حتا امتش هم ترکش کرده اند هنوز فرمان میدهد ، میگیرد،میکشد، تجاوز میکند، زجر کش میکند. کورنا این فاجعه جهانی به یک جنایت دیگر تبدیل شده است .چرا که ج.ا هیچ اقدامی برای مقابله انجام نمی دهد که هیچ خود گویی به عمد امکان گسترش و مرگ و میر را فراهم می کند. گویی باید با آنها هم صدا شد که بر این نظر هستند که داعشیان شیعه میخواهد انتقام بگیرند از مردمی که وقعی به سفارش های رهبر جنایتکاران جهان نگذاشتند، انتصابات اخیر را قاطعانه بایکوت کردند و راه برای سقوط هرچه سریع تر اینان هموار تر شد.

براساس خبرهای دریافتی از داخل در همین شرایط که مقامات بی تفاوت با ان برخورد میکنند. همکاری های مردم به مردم چشم گیر است بخشی از کادر پزشکی هم بی اعتنا به بی تفاوتی ج.ا خطر جانی را به جان خریده اند و همراه شده اند، به خصوص پرستاران زن که ج. اسلامی حتا حقوقشان را ماه هاست ملا خور کرده، وسایل و تجهیزات ایمنی شان ناقص و ناکافیست. اما نجات جان دردمندان دیگر از حفظ جان خودشان برایشان مهم تر هست. جا دارد روز جهانی زن را به ویژه به اینان شاد باش بگوئیم.

بصیر نصیبی

Print Friendly, PDF & Email
Balatarin