مروری کوتاه برجنایت های متوالی نظام شیعه داعشی در دو ماه اخیر با تکیه بر موقعیت متزلزل هنرمندان حکومتی.

Bildergebnis für flugzeugabschuß iran
از بصیر نصیبی
کسی نیست که نداند هواپیمایی که از فرودگاهی که به نام جلاد بزرگ تاریخ معاصر نام گذاری شده از تهران به سوی اوکراین پرواز میکرد در دقایق نخستن پرواز
با حمله موشکی عمدی نظام داعشی ی شیعه سقوط کرد وهمه مسافرین و خدمه وخلبانان به طرز فجیعی سوختند . این رفتار نظام تاسف عمیق هر انسانی را بهمراه دارد .برخی از سایت ها بخصوص رادیو تلویزیون های فارسی زبان تاکیدشان را میگذارند روی تحصیلات عالی و تخصص اکثر مسافران ایرانی این پرواز ،یعنی اگر این اقدام نظام داعشی ، هواپیمایی راموشک باران میکرد که انسانهای عادی مسافران آن بودند مسئله این نبود؟ یعنی چی؟ این جان باختگان انسان بودند ،جدا از اینکه نخبه بودند یا نبودند؟، استاد بودند یا شاگرد ، پزشگ بودند یا پرستار ، یا هیچ مدرک دانشگاهی نداشتند ، هیچ انسانی نمیتواند در برابر یک فاجعه انسانی بی تفاوت بمانند پس انسان ها،احزاب انسانگرا ومترقی نسبت به این رفتار جنایت گونه نظام نمیتوانستند بی تفاوت بمانند و بی تفاوت هم نماندند.
در چند سال پیش که تروریست های اسلامی مرتب به مردم اروپا حمله تروریستی میکردند ،بیشتر مردم را در گردشگاهها ، سالن های کنسرت وتئاتر گیر میانداختند، یک مدتی تروریست ها از اسلحه هم استفاده نمیکردندبلکه با سرقت یک خود رو میتوانستند خودشان را به وسط جمعیتی که در یک جشن ،میگفتند و میخندیدند وخوش بودند حمله کنند، انان را بکشند ومجروح کنند .کسی نمیرفت سراغ این مسئله که تماشاگران یک جشن چه میزان تحصیل دارند؟چه شغل ومدرکی دارند ،بلکه همه ذهن ها متوجه عواقب این اقدامات بود ومیخواستند دولت ها را موظف به پیگیری کنند . این تاکید روی موقعیت کاری از دست رفتگان ایرانی نشانگر این واقعیت است که جمعی از ما هنوز هم از معنا ومفهوم انسانیت وگرایش انسانی درک درستی نداریم، .اطلاعیه جمعی ازکارگران هفت تپه که تاکیدشان بر جنبه انسانی این فاجعه است برای ما با اهمیت تلقی میشود .
آنها نوشتند:
:ما هم در غم کشته شدن مسافران عزیز سانحه هواپیما به دست نیروهای حکومتی و بابت سایر مصیبت هایی که دیگر حتی قابل شمارش نیستند با تمام وجود غمگین هستیم. ما هم اعلام تسلیت و اعتراض میکنیم. به همین خاطر ما هم همقدم با سایر هموطنان در نقاط دیگر استان و کشور به خیابان ها و بیرون از خانه در محل زندگی خودمان میریم و اعلام خشم و اعتراض میکنیم. ما به هزاران مسئله ریز و درشت دیگر اعم از خصوصی سازی و فقر و فلاکت و سرکوب و نبود آزادی و خونریزی و جنگ و موشک پرانی و هدر دادن ثروت هایمان در جنگ های نیابتی و ماجراجویی ها و بگیر و ببندها و…به سرکوب اعتراضات مردمی در ایران و منطقه و به اقدامات نظامی در ایران و منطقه توسط تمام دولت های درگیر چه دولت ایران و چه دولت های دیگر و در یک کلام به کل وضعیت جاری در کشور و منطقه اعتراض داریم. امروز و روزهای آتی برای اعتراض به خیابان میرویم!
جمعی از کارگران هفت تپه- شنبه – ۲۱ دی ۱۳۹۸.( نقل از صفحه فیسبوکی پویان)
اما جنبش ابان ماه بی تحرک نشده بود تا تصور کنیم به سقوط کشاندن یک هواپیما به حرکتش در آورد. سران دولت های اروپایی ودر پیروی از آنهامطبوعات اینجا که درقیام خونین آبان بدلیل سهمی که سران کشور ها در چاپیدن مردم منطقه داشتند سکوت میکردند تا رابطه شان با داعشیان شیعه لطمه نبیند . ااین روزها مجبورند اعتراض ها وشعار های تند را که تا کنون باز تاب نمیدادند ،منتشر کنند. چرا که نظام داعشی را متزلزل تر از انچه تصور کرده اند مییابند .
.شعار های جنبش همان شعار های دیماه وآبان ماه است. اما شهامت مردم در طرح این گونه شعار ها که مستقیما رهبر جنایتکاران جهان را نشانه میگرد وسیع تر شده یعنی ترس جمع وسیعتری ازمردم ریخته است. در این مرحله هست که تهدید ها و گاز اشک اور،بگیرو ببندها، حتا تیر اندازی بسوی مردم کار برد خودش را از دست داده است .مردم از شعار نترسید، نترسید ماهمه باهم هستیم بهره آگاهانه ای میبرند خطاب به عوامل نظام فریاد میزنند:
بترسید ، بترسید ما همه با هم هستیم.
. دیگر نظام موقعیتی ندارد تااز تابوت گردانی با قیمانده لاشه سردارشان استفاده سیاسی کامل ببرد. مردم عکس های سردار را به آتش میکشند ،هنرمندان حکومتی باند اصلاح طلب مصلحت ( لینک مربوط به همراهی حسابکرایانه آنها را از سایت خودمان انتخاب در این جا هم منتشر میکنیم )در این دیدند که خودشان را همگام با تهی دستانی نشان دهند که قبلا اصلا به حسابشان نمی اوردند.
. بعد از سقوط هوا پیما وضعیت باند دیگر رژیم هم اشفته شده است .مسعود کیمیایی که ازآغاز نظام نا انسان همراهشان بوده است ودو فیلم ضیافت و سلطان را با سرمایه واواک ( سازمان اطلاعات وامنیت ج.ا)ومشارکت مستقیم سعید امامی ساخته است خودش را همدل داغ دیده گا ن موشک پرانی نظام محبوبش نمایانده است ودر جشنواره فجر هم شرکت نمی کند ،داوران هم دارند استعفا میدهند، رخشان بنی اعتماد که خواست با تظاهرات اخیر هم خودش را همصدا جا بزند با یک نهیب جا زد وحمایت خودش را از تظاهرات اخیر پس گرفت .
.خلاصه این که ویترین تبلیغاتی نظام هم هیچ کالایی برای فروش ندارد، در د م و دستگاه تبلیغاتی فرهنگی نظام داعشی اختلال وسر در گمی ی کم سابقه ای به چشم میخورد.
همه این مسایل که ما ببخش کوچکی از ان اشاره کردیم . سر آغازش وتداومش از تیر ما ه تا ابان خونین بود . این نوید را میدهد که روز رهایی خیلی از حدی که ما هم محاسبه میکردیم نزدیک تر است . امید اینکه سالگرد اغازچپاول این جانیان( ۲۲ بهمن ) پایان نظام فاسدشان باشد.بصیر نصیبی
( لینک مطلب ما در باره هنرمندان حکومتی هم همراه است)
http://cinemaye-azad.com/1398/10/08/4163/

Print Friendly, PDF & Email
Balatarin