You should install Flash Player on your PC

تقاضای مادونا از بی بی نتانیاهو واستدعای امت شیفته ی جدایی نادر از..، از رهبر فرزانه!

 آرشیو

 خانه نخست

 تقاضای مادونا از بی بی نتانیاهو و استدعای امت شیفتهی جدایی نادر از...، از رهبر فرزانه!

  مادونا در گلدن گلوب مجری بود وجایزه جمهوری اسلامی را این خواننده که از دید مقامات محترم ج. اسلامی منحرف وفاسد است اهدا کرد، ج.ا با دریافت این امتیاز با خوبی وخوشی پروژه ی پیش آغاز اسکار را پشت سر گذاشت  در مطبوعات حکومتی هم هیچ واکنش اعتراضی به هم نشینی سفیرشان با کفار نجس دیده نشد، البته برای دل خوشی ی ذوب شدگان در ولایت چند نشریه نق هایی  بابت دست دادن اصغر فرهادی با بازیگران زن مطرح شد که بیشتر مصرف داخلی داشت.

 ایرانیان شیفته افتخارات فستیوالی هم انقدر برای جایزه گلدن کلوب وموقعیت سازی برای باند احمدی نژاد هلهله کشیدند که ذخیره نیرو یشان برای آن روزافتخار آمیز !( 26 قوریه) دارد ته می کشد در همان روزها که جماعت سرگرم افتخارات گلدن کلوبی بودند ، تصاویر نیمه برهنه گلشیفته فراهانی تبدیل شد به یک وسیله جدید سرگرمی وجنگ وجدل غیرتمندان وتابو شکنان. شیفتگان اسکار احمدی نژادی هم افتخارات خود را نیمه کاره رها کردند و چسبیدند به سوژه ی تر وتازه ی جدید الورود. در همین شرایط احمد باطبی سمبل آزادی وآزادگی! با برنامه ی زن امروز ویس امریکایشان مصاحبه فرمود ونارضایتی خودش را از این رفتار گلشیفته در این شرایط حساس اعلام کرد(ما سرانجام نفهمیدیم ماجرای با طبی،فخرآور،همسرویا شریک زندگی سابق باطبی وشکایت وی از باطبی،دخالت اف بی آی در این ماجرا چه بود؟ آیا باطبی از صدای آمریکا اخراج شده بود و دوباره برگردانده شد ویا... ؟ (البته زندگی خصوصی این آقا آن خانم بما ربطی ندارد اما وقتی خودشان زندگی خصوصی خودشان را عمومی می کنند، خب این سئوال ها مطرح می شود) ولی اعتراض احمد آقا ی باطبی به گلشیفته خانم بابت عریان شدن در وقت نامناسب هم با نمک است گویی گلشیفته حانم او ل باید از خاتمی چیان، و سمبل های جنبش! استفتاءمی کرد وبعد به عکاس اجازه عکاسی می داد؟ اما در همین دوران خبر ساز فیلمی هم از اسرائیل -پي نوشت Footnote ساخته جوزف سدر- ( رابطه پيچيده پدر و پسري كه هر دو از استادان برتر و رقيب هم در علوم مذهبي يهود عبراني دانشگاه اورشليم هستند، با اعلام خبر اعطاي نشان معتبر علمي به پسر و مخالفت و انزجار پدر متعصبش از اين مجموعه به جاهاي باريك مي‌كشد) نامش در لیست کاندیدها اعلام می شود. این فیلم هم البته کلی موقعیت فستیوالی داشته است،نامزد نخل طلايي و برنده جايزه بهترين فيلمنامه از فستيوال كن فرانسه - منتخب فستيوال‌هاي تورتنو، نيويورك و..)  حالا  بی سر وصدادر کنار سینمای ج. اسلامی می نشیند.

اما چرابر خلاف شیوه رایج ج.ا هیچ هیاهو وجنجالی بابت موقعیت برابر فیلم ج. ا و فیلم اسرائیلی بین باند های حکومتی راه نمی افتد؟حتا رادیو اسرائیل که قاعدتا باید مبلغ فیلم خودشان باشد خبر مرتبط با  فیلم پی نوشت را که دولت نتانیاهو به اسکار معرفی کرده خیلی کوتاه پخش می کند اما با شورو هیجان بسیار برای فیلمی که دولت احمدی نژاد به اسکار معرفی کرده مایه می گذارد ؟اما مسعود فراستی منتقد فیلم صدا وسیمای ضرغامی که در نقش مخالف فیلم های فستیوالی ظاهر می شودتا آنجا پیش میرود که جدایی نادر را کاری پرت معرفی می کند البته به سیاسی بودن انتخاب این فیلم هم تاکید دارد اما پیشنهادی هم میدهد که اگر اسکاری ها جایزه را دادند به جوزف سدر اسرائیلی ،اصغر فرهادی روی صحنه اسکار علیه صهیونیست ها وامریکای جهانخوار شعار بدهد معنای این حرف که آمیخته به حربه تهدید است می تواند این باشد که اگر بخواهند مجسمه اصلی را به اسرائیل اهدا کنند وفقط تنها اسکار بهترین فیلمنامه را به دولت احمدی نژاد بدهند پیشا پیش، جهانخوار عزیز را از عواقب این تصمیم هراسانده باشند. البته این اظهار لحیه فراستی این پیام را هم در خود دارد که اگر اسکاری ها عاقل بمانند اصغر فرهادی هم با همان جملات قالبی ی دیکته شده (صلح دوست بودن ملت ایران بخوانیدامت اسلامی) گلدن کلوب سر وته قضیه را بهم می آورد و هیچ شعاری علیه امریکای جهانخوار واسرائیل غاصب سر نمی دهد.

 در همین روزها خانم مادونا که جایزه گلدن کلوب را به فرها دی اهدا کردیک کنسرت جدید در اسرائیل دارد که شخصا از بی بی (در اسرائیل به بنیامین نتانیاهو می گویند بی بی) تقاضا کرده حمله به تاسیسات اتمی نظام را به بعد از کنسرت خانم موکول کنند . اتفاق دیگر اینکه رهبر فرزانه !! انقلاب رهایی بخش در سخنرانی اخیر خود در نماز عبادی /سیاسی جمعه بار دیگر به موضع نظام مقدس تاکید گذاشت ومژده داد به زود ی اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد ودر همین زمان اعلام می شود که فیلم جدایی نادراز... بعد از نمایش برای مقامات اسرائیلی  با سلام وصلوات در اسرائیل به اکران عمومی در می آید!،بعد از پخش این خیر روال عادی باید این باشد که روزی نامه های حکومتی که پی بهانه برای مچ گیری از باند احمدی نژاد هستند ،داد وبیداد راه بیندازند ، اما سکوت  وابستگان کلیت نظام همچنان رعایت می شود ولی این سئوال مطرح است  مگراین فیلم با حمایت  دولت احمدی نژاد نساخته نشده که  فاجعه ی هالوکاس را منکر می شود ؟،مگر سرمایه فیلم را هم  بانگ پاسارگاد سپاه پاسداران تقبل نکرده ؟پس چطوردر اسرائیل روی اکران است؟ حتا اسرائیلی ها لزومی نمی بینند که روشن کنند از چه مجرایی فیلم به دستشان رسیده است؟ چه کسی ،اجازه اکران در اسرائیل را صادر کرده؟ مگر می شود پخش کننده ای  برای یک فیلم  ج. اسلامی بدون رضایت نظام امکان نمایش در اسرائیل را فراهم کند ؟ اگرهم به فرض محال پخش کننده مجوز داشته  چرا کیهان شریعتمداری ،رجانیوز، جمهوری اسلامی، جام جم، تابناک ودیگر روزی نامه های حکومتی ومقامات سینمایی جمهوری اسلامی هیچ واکنشی نشان نمی دهند ؟ بباد داریم که هم گروه شدن ورزشکاران این دو نظام در میدان های ورزشی همیشه مسئله ساز بوده اما در این مورد بسیار مهم تر با برد تبلیغاتی گسترده  هیچ کس صدایش در نمی آید. چند ماه قبل هم تهمینه میلانی را وادار کردند ار داوری فستیوالی که فیلم اسرائیلی هم میهمان آن بود انصراف بدهد .حالا خودشان فیلم برای نمایش عمومی در اختیار اسرائیل می گذارند.!

 ما به وکالت شیفتگان افتخارات این چنینی از مقام معظم رهبری تمنا داریم موافقت ودستور بفرمائید نابودی اسرائیل تا زمانی که فیلم ج. اسلامی روی پرده سینمای های غاصبین است به تاخیر بیفتد ،همانطور که  بی بی ( با بی بی سی اشتباه نشود)درخواست مادونا را پذیرفت مقام معظم هم خواست امت ایثار گر را اجابت بفرمایند  ملت شیفته ولایت مترقی فقیه هم وعده میدهد در عوض این لطف ومرحمت امام خامنه ای،( ع)چنان تنور انتصابات را گرم کنند که بی آنکه نیاز به لشکر کشی باشد حرارت تنور ،همه صیهونیست  هارا ذوب کند. انشا الله وتعالی، آمین یا رب العالمین!

 بصیر نصیبی19/ 2/ 2012

 

 

اشتراک گذاری:

Share