دفاع خانم شیرین عبادی از قتل زهرا ها – مهستی شاهرخی


 
 *دستگیری،شکنجه،تجاور و به قتل رساندن زیبا(زهرا) کاظمی
*آیااین جنایت وزارت اطلاعات دولت محبوب !خاتمی بیادتان مانده است؟
*نقش شیرین عبادی ودیگر شبه اصلاح طلبان درماستمالی پرونده های جنایت های نظام مقدس!
زهرا کاظمی علیرغم پاسپورت کانادایی اش در تهران بدون حکم جلب به صورت غیرقانونی در حین عکاسی مقابل زندان اوین دستگیر شد و در زندان مورد شکنجه و تجاوز قرار گرفت و سرانجام بر اثر ضربه های متعددی که به سرش وارد شده بود دچار خون ریزی مغزی شد و درگذشت
*بالا بروی و پایین بیایی، بخواهی یا نخواهی، زهرا باشی یا زیبا، بنی یعقوب باشی یا بنی کاظمی، بنی بشر باشی یا بنی آدم، خواهر خودمی، همان زهرای کوچک شاهرخی با چشمان تیزهوش که از همدان گذشت و وکیلش همدانی است و زنده بود و زنده بود تا سرحدمرگ تا زمانی که به چنگ مأموران افتاد و در دو یا چند روز پیکر بیجانش را در همدان به پدر یا به مادرش تحویل دادند
*خانم شیرین عبادی، حقوق دان و فعال حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل ۲۰۰۳و همکارانش دفاع از پرنده قتل زهرا کاظمی را به عهده گرفتند و حتا خانم شیرین عبادی همدانی گفت: اگر ضرورت ایجاب کند پرونده قتل زهرا کاظمی را به یک دادگاه بین المللی ارجاع خواهیم کرد..
***
مقدمه ی ما
شاخ و شانه کشیدن دولت کانادا وجمهوری آخوندهاباعث شادمانی خیلی از ایرانیان شده اما نباید خیلی خوشبین بود، یادتان مانده که چندی قبل وبعد از حمله ی چاقوکش های حکومتی به سفارت دولت فخیمه ،مدتی میان این دو یار جدایی افتاد وبعد شایعاتی هم پخش شد که دیگر سفارت خانه ها هم به پیروی از آقای انگلیس !تعطیل می شود وکار رژیم تمام است !! غافل از این که بی بی سی فارسی که بیکار نمی نشیند .کم کم بی بی سی به قول رفسنجانی فتیله بحث را پائین کشید منتقدین فیلم انگلیسی هم به فیلم سفارشی وارسالی احمدی نژاد-جدایی نادر -خیلی بها دادند وقضیه قطع ارتباط از یا د رفت . راستی اصلا سفارت بسته شده بودویا بسته ماند….؟؟؟
حالا ذهن ها متوجه یک اقدام نا گهانی دولت کانادا است، کانادایی که پناهگاه مطمئنی برای مقامات چپاولگر جمهوری اسلامی است ، اگر بخواهیم بیشتر به کار خودمان سینما بپردازیم ،عنصر حزب الهی شناحته شده ای مثل بهروز افخمی در همین کشور کارگاه فیلم راه می اندازد وشرکت سینمایی برپا می کند ودر مصاحبه با شهروند با وقاحت از فیلم فرزند صبح براساس زندگی امام راحل قاتل با ستایش یاد می کند ،فیلمی که ملیون ها دلار خرجش کردند اما حتا نتوانستند در شبه جشنواره محلی فجرشان برایش امتیازی بیاورند وبا خفت وخواری پرونده اش را بستند. دلال هایی هم زیر عنوان منتقد فیلم در همین مملکت لانه کرده اند که مستقیم با وزارت ارشاد , در ارتباطند فرقی نمیکند در چه دوره ای باشد (احمدی نژاد ،خاتمی ، رفسنجانی ویا هر موجود دیگر حکومتی) مطبوعات فارسی زبان در تورنتوخود به نوعی اشاعه دهنده سینمای ج. اسلامی البته از نوع خوبش !هستند. لاس نظام ودولت کانادا در اکثر زمینه های فرهنگی وهنری سالهاست آغاز وادامه داشته است . در این مطلب که به مناسبت سالگرد قتل زیباکاظمی منتشر می شود فرصتی برای طرح این مسایل نیست. اما در آرشیو سینمای آزاد چندین نظر ومقاله در این ارتباط می توان یافت.
 آیا قطع ارتباط کانادا با ج. اسلامی واقعی است ویا نمایشی؟ادامه ویا قطع جدی ارتباط فرهنگی وهنری کانادا با جمهوری اسلامی با مسایل سیاسی پیوند دارد می تواند بسیار مهم باشد و خیلی از نکات ناروش را شفاف کند- هرچند به این مسئله مهم کم بها داده می شود.
 با یاد زیبا کاظمی ما مطلبی آگاهی دهنده از همکار ارزشمندمان مهستی شاهرخی را از آرشیو سینمای آزاد انتخاب کرده ایم که در این مطلب به خصوص نقش شیرین عبادی در لوث کردن این پرونده شفاف شده است -همین طور ، پروژه تجاوز وقتل زهرا بنی یعقوب پزشگ همدانی- ، بی جهت نیست در پروژه هایی که دولت های غربی برای دلسوزی های حسابگرانه از اقلیت های مذهبی ویا رنج وعذاب مردم ایران از نظام جمهوری اسلامی ارائه می دهند ( چه بصورت فیلم باشد ویا سمینار ویا…) این خانم ملی/ مذهبی ی خاتمی چی هم حضور دارد تا دلسوزی غرب از مردم اسیر ایران در حد مجاز تنظیم وبوسیله رادیو وتلویزیون های دولتی تبلیغ شود (بخشی ازفرستنده هاوسایت های غیر دولتی هم خود حتا نادانسته مبلغ پروژه های زیرکانه غرب هستند)
 با هم مقاله مهستی شاهرخی را بخوانیم
Print Friendly, PDF & Email
Balatarin

دیدگاه های خوانندگان: