ترور کافه میکونوس،نخل طلای کن وآ زادی زود هنگام کاظم دارابی!

+لینگ فیلم مستند ترور در برلین

 

آیا اتحادیه ی اروپا وکاخ سفید در پروژه ی نا امن شدن دنیا سهیم نیستند؟

آزادی زود هنگام کاظم دارابی یکی از قاتلان جنایت کافه میکونوس همین ماه بود ما مطلبی را که همان زمان در باره این جنایت نوشتیم و ضمن آن نقش هنرمندان حکومتی و در راس آنها عباس کیارستمی را در به سایه کشاندن این جنایت مطرح کردیم بار دیگر به روز می کنیم.

میدانیم شیفتگان آن زمان کیارستمی و دیگر حامیان هنری ج. الف هر چه در چنته داشتند علیه من و ما بکار گرفتند از هر اتهام کثیف علیه من و نحوه رفتارم با صادرات فرهنگی دریغ نکردند کار به آنجا کشید که شب نامه ای علیه من و دیگر فعالان که تبعبدی بودن عباس معروفی را زیر سئو ال برده بودند با اسم قلابی رامین پویا پخش کردند چرا که من و جمعی ار فعالان سیاسی و فرهنگی در اطلاعیه ای چهره واقعی عباس معروفی و قصد خروجش از ایران را مطرح کرده بودیم اما این شبنامه هم بیشترین حمله اش به من بود و دفاع از عباس کیارستمی.

mikonousweb

در آن دوران هنوز دامنه ترور ها به گستردگی این روز ها نبود برای اروپا چندان مسئله ای نبود اگر مقامات نظام پیشین ایران ترور شوند یا مخالفین جمهوری اسلامی در تبعید بدست عوامل جمهوری اسلامی با شقاوت و بیرحمی به قتل برسند، این ها تصور نمی کردند دامنه ترور تا این حد گسترش بیابد که آسایش و آرامش را از مردم عادی خودشان هم سلب و دردسر ساز بشود. البته امروز دیگر دو عباس، کیارستمی و معروفی مهره های سوخته ای هستند. ولی هنوز هم برخی سینما بنویس های سایت ها میخواهند به خصوص چهره عباس کیارستمی را منزه جلوه دهند اما وقتی او با صراحت می گویند نخل طلای کن توانست جنایت میکونوس (عوامل جمهوری اسلامی میگویند شایعه ی می کونوس) را به سایه ببرد چگونه میخواهند کارگردان جهانیشان را تبرئه کنند؟ اگر ادامه حمایت اینان از عباس ها را وقاحت ندانیم شما بگوئید چه نامی برای رفتارشان مناسب است؟ بهر حال دیگر اروپا و یا بهتر بگوئیم دنیا نا امن است، نه توریست با خیال راحت می تواند تفریح کنند، نه ره گذر های عادی تامین دارند، نه در تاتر ها و کنسرت ها می شود با آرامش و آسودگی خاطر حضور داشت.

میدانیم مقامات فرانسوی قتل کاریکاتوریست های برجسته ی فرانسوی را چندان مهم ارزیابی نکردند خواستند با واکنش حسابگرایانه سر و ته قضیه را بهم آورند، شاید هم به نوعی تصور میکردند که اینان چون به اسلام و پیامبرش توهین کرده بودند چنین عقوبتی دیدند، اما حالادیگر دامنه ترور چنان گسترده شده که آقای فرانسوا اورلان به هنگام تماشای مسابقه فوتبال هم در معرض خطر است، کافه نشینان، تماشاگران فوتبال و موسیقی که به محمد توهین نکرده بودند اما با شقاوت ترور شدند، هنوز خون مردم بی گناه در پاریس خشک نشده است که یک حادثه دیگر درجنوب کالیفرنیا جمعی را کشت و زخمی کرد، دولت اوباما خیلی سعی کرد این حادثه را وصل کند به حوادثی که در امریکا اتفاق میافتد که گویا بین دمکرات ها و جمهوری خواهان بر سر نحوه ی جلوگیری از بروز این نوع حوادث با ایجاد محدودیت برای استفاده از اسلحه برای غیر نظامیان اختلاف هست اما خیلی زود این تصور بی اعتبار و معلوم شد، این بار هم اسلامگرا ها آفریننده این جنایت بوده اند، این اتفاق دردناک در یک مرکز نگهداری معلولان رخ داد و حالا نه فقط مردم اروپا بلکه ساکنین ایالات متحده آسایش و آرامش نخواهند داشت. هنوز زمانی ازبروز این حادثه نگذشته که مشتریان یک رستوران وبار شبانه در مصر به رگبار مسلسل بسته می شوندو ۱۶ نفر به قتل میرسند و… این ها را اضافه کنید به ترور های روزانه در افغانستان، پاکستان، عراق و … اما انگار انسانهای عادی که در بمب گذاری ها، هر روز در شهر ها و کشورهای مصیبت زده کشته ی می شوند اصلا به حساب نمی آیند!

اگر متهم به غلو گویی نشوم دنیا را سران کشور های عضو اتحادیه اروپا+ امریکا به این مصیبت دچار کرده اند مصیبتی که با چند بمبی که فرانسه به مواضع داعش در سوریه شلیک کرد و یا با تعطیل دو مسجد در فرانسه ازمیان از صدها مسجد، مراکز مذهبی در سراسر اروپا، که در واقعیت امر مرکز تربیت تروریست هستند نمی شود از میان برداشت.

اروپا خود با باز گذاشتن دست جمهوری اسلامی در ترور این بذر را کاشت.

کاظم دارابی یکی از قاتل های جنایت کافه میکونوس

در این ماه بود که قاتل جنایت میکونوس از زندان در آلمان رها شد و به آغوش نظام مقدس برگشت و در فرودگاه از او با دسته های گل استقبال شد.

لینک این مطلب را از آرشیو وب سایت سینمای آزاد انتخاب کرده ایم.

http://cinemaye-azad.com/1391/06/30/635

همراه با لینک این مطلب، لینک فیلم ترور در برلین ساخته ی آرمان نجم را که روی یوتیوب هم قرار داده ایم (این فیلم را در یوتبوب تا کنون ۲۰۶۶۲ دیده اند) بار تکثیر می شود.

Terror_in_Berlin_Poster

Print Friendly, PDF & Email
Balatarin