بصیر نصیبی در برنامه زوم رادیو پیام کانادا: بررسی‌ اوضاع بعد از کاریکاتور انتخابات در ایران

درنظام های بسته ، مستند مذهبی، مافیایی کسانی که در برتامه های نمایشی نظام شرکت نمی کنند مهم و قابل اتکا هستند . حتا اگر به همان ارقام دستکاری ج.ا سلامی هم استناد کنیم ۱۵ ملیون به این افتضاحات بی اعنتایی کرده اند و از ج.اسلامی و اخوندها متنفرند و این رقم کمی نیست ۲ ملیونش می تواند بساط این نظام را برچیند.
* اسلام ونظام های مذهبی نمی توانند حقوق برابر برای زنان قایل شوند ورود زنان به ورزشگاه ها هم این مشکل را حل نخواهد کرد باید این نظام نا انسان ومرتجع وضد زن را بزیر کشید.
فوتبال برزیل خیلی از ما پیشرفته تر است ومردمش هم کمتر از مافوتبال دوست نیستند اما امروز جوانان آگاه برزیل معترض اند که دولتشان به جای این که مشکلات جاری مملکت را حل کند بودجه نجومی صرف آماده سازی برای باری های جام جهانی می کند.
* از مردم ترکیه بیاموزیم که علیه ارتجاع مذهبی برخواسته انددریغ که ما برای آخوند حکومتی ویار نزدیک خامنه ای که از همه پادوهای سابق زیر عنوان رئیس جمهور چاپلوس تر است رقص وپایکوبی می کنیم.
* آخوند روحانی هم از امام زمان مدد می گیرد فرقش با احمدی نژاد چیست؟
* حامیان سبز الهی بعد از آلوده کردن رنگ سبز حالا بنفش پوش شده اند.
 همه این مسایل در برنامه زوم این هفته ی رادیو پیام کانادا مطرح می شود.

 

 

زُوم بخش دیگری از برنامه رادیو پیام می‌باشد که با مدیریت آقای بصیر نصیبی اداره میگردد. این بخش از برنامه به بررسی تحلیلی مسأیل سینما و بخشا به تئاتر خواهد پرداخت. هدف از انجام این بخش، بررسی اخبار و تحولات سینما از دیدگاهی حرفه ای به موضوع خواهد بود. زُوم هر دو هفته یکبار از رادیو پیام پخش خواهد شد.
 
 
Print Friendly, PDF & Email
Balatarin