کانون فرهنگی خیام مونیخ ۲۷ ساله شد

کانون هایی زیر عنوان فرهنگی در اروپا وامریکا و دیگر کشور ها بسیارند اما محدود هستند کانون هایی که به هنر و فرهنگ راستین عشق می ورزند و نسبت به صادرات فرهنگی/ هنری و سینمایی جمهوری اسلامی داعشی مواضع قاطع دارند. بی شک کانون خیام مونیخ یکی از ان معدود هاست.
بیاد داریم برنامه های موفق این کانون را در زمینه ادبیات، شعر، تئاتر و سینما. یکی از موفق ترین جشنواره های سینمای در تبعید در مونیخ به همت کانون خیام برگزار شد . همچنین برنامه پرباری که خیام برای بزرگداشت شاملو برگذار کرد از یاد رفتنی نیست. ما سالگرد این کانون را به همراه همیشگی داریوش شیروانی و دیگر اعضای این کانون تهنیت میگوئیم و برای این همراهان موفقیت روز افزون آرزو میکنیم.
مرکزپژو هشهای سینمایی سینمای آزاد وکانون فرهنگی پیوند ۱۱ اکتبر ۲۰۱۸ زاربرو کن .المان

با درود و سپاس فراوان به همه دوستانی که با ارسال پیامهای تبریک زادروز، مایه شادمانی و امیدواری ما گشتند, بایستی یادآوری نماییم که امروز ۲۷ سالگی تاسیس کانون فرهنگی خیام در شهر مونیخ می باشد.
کانون فرهنگی خیام از آغاز فعالیت خود را یار هنرمندان معترض به ظلم و یاور مبارزان در راه آزادی می داند و همواره در کنار ملت ستم دیده خود ایستاده و از همه گونه مبارزات دمکراتیک خلقهای ایرانزمین و سرزمین های دور و نزدیک پشتیبانی نموده است.
کانون فرهنگی خیام پشتیبان فرهنگ راستین و غنی ایرانزمین بوده و در راه نزدیکی فرهنگی و اتحاد خلقهای سرزمین کنونی و ماورای مرزهای سیاسی فعلی میهن گام بر می دارد. به اعتقاد ما ترکیب فرهنگ و هنر رنگین خلقهای ایرانزمین مانند آذری و کرد و بلوچ و لر و تاجیک و هزاره و عرب و ترکمن و … در طول هزاران سال موجب غنی و فآخر گشتن این فرهنگ گردیده است که حفاظت و ترویج آن را وظیفه خود می دانیم.
کانون فرهنگی خیام به هیچ شخص و گروه و سازمان و حزب خاصی وابستگی ندارد و متعلق به تمام انسانهای فرهنگ و هنر دوست است که در راه آزادی میهن دربندمان گام بر می دارند و فعالیت ۲۷ ساله خود را مدیون همدلی و همکاری و یاری شما عزیزان می داند.
به امید پیروزی و رهایی و شادی در میهنی مستقل و متحد و آزاد و اباد
کانون فرهنگی خیام مونیخ
۱۰ اکتبر ۲۰۱۸

Print Friendly, PDF & Email
Balatarin