هزل – حمید رضا رحیمی

*حمید رضا رحیمی ظنز نویس مستقل، با ذوق وآگاهی است که بدون تظاهر وبدون جنجال وسر وصد ا،حضوری موثر دارد، نیش قلمش ریاکاران، دغل بازان ونان خوران به نرخ روزوبه خصوص کلیت نظام مافیایی را می آزارد. ما چند نوشته کوتاه اورا منتشر می کنیم. تمام کارهای وی همراه با تصاویر ضمیمه اش را دروب سایت هزل بخوانید.
 
 عنوان مطالبی که در وب سایت سینمای آزاد خواهید خواند:
*اضافات غیر استعاری!*خبر خیس* ای کشته که را…. ،تعارف شاه عبدالعظیمی، شقاوت،پای درد دل مردم دارالخُرافه.
 
 
*خبر خیس
فدوی درمرور خبرهای جراید شریفه ی دارالخُرافه امروز ،ناگزیر شد که چترش را باز کند،زیرا دریافت که"یک جریان خاص دولتی" چموش (۱) با اعزام چند بانوی بازیگر به حج، شدیدا ًشلنگ به خوابگه مورچگان مکتبی ریخته است !،بنقل از مردم ریپورت بخوانید:
به گزارش خبرنگار مشرق، در شرایطی که شمار قابل توجهی از متقاضیان حج تمتع، سال‌هاست برای انجام این فریضه لحظه‌شماری می‌کنند و هر ساله تعدادی از آنها به واسطه کهولت سن و بیماری فوت کرده و توفیق انجام این فریضه را از دست می‌دهند، دیشب تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون عازم عربستان شدند. ..
تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون، دیشب با استفاده از سهمیه مخصوص و حمایت ویژه یک جریان خاص دولتی با پرواز شماره ۱۵۳۲ تهران را به مقصد جده ترک کردند تا اعمال حج تمتع را به جای آورند.
و اما از چند کامنت مزین به ادب اسلامی مانند : خاک بر سرت! / چشم خودت در بیاد !/ خودت پستی! / قبول نیست انشاالله ! و …. که بگذریم، فدوی هم در این میان چیزهائی آموخت؛از جمله اینکه معلومش شد که شرائط احراز حج تمتع عبارتند از : مرد بودن- داشتن فوق لیسانس و ۱۴ سال سابقه ی کار !،به نظری که در این پیوند درپی می آید نگاه،و در ضمن ملاحظه کنید که آن صاحبنظر بزرگوار،چه سعی بلیغی در ایجاد ارتباط بین گودرز و شقایق(جمع شقیقه) مبذول داشته است!:
از مرد بودن خودم و داشتن مدرک فوق لیسانس و حدود ۱۴ سال سابقه کار اداری، خجالت میکشم. این چه عدالتی است که یک بازیگر تازه کار خودش و مادرش میرند حج واجب و من با این همه قرض و قسط نمیتونم به مادر و پدرم هفته‌ای یکبار سر بزنم چه برسد آنهارا مکه هم بفرستم.!
و درس دوم اینکه : سکولاریسم دینی هم داریم (۲)! ،بله، باورتان نمی شود ؟ بفرمائید :
عزیزان یه بلیط هم برای گلشیفته میفرستادن بد نبود !
اونم خیلی زحمت کشیده برای کشور !!!!!
اینا هم دارن زحمت میکشن تا سکولاریسم دینی و بی حجابی رو گسترش بدن
یه نشان لیاقت هم به این…ها بدن بد نیستش
زیاده عرضی نیست
 
—————–
(۱) فدوی چون اصولگرا و غیر اصولگرایش را نمی دانست،بجای آن عجالتا ً چموش گذاشت !
(۲) رونوشت : آقای دکتر نوری علا جهت اطلاع و اقدام لازم
*اضافات غیر استعاری !
فدوی البته،بار نخست اش نیست، یعنی بارها، بقول لات ها،که مقامات فعلی ،سابق و لاحق حکومت شکوهمند اسلامی کثرالله امثالهم هستند، ،در ارتباط با عملکرد ایشان، که عمدتا ً هیچگونه ارتباطی با موضوع مورد بحث یا سؤال نداشته شدیدا ً" ایول " آورده است ! وآن، اگرنگوید سوء استفاده،دستکم استفاده ی ابزاری برادران از واژگان ،درغیرمعنای حقیقی خودشان است که در کمال استادی،اجرا شده است* ….
برای مثال،به این تیتردرشت از صفحه ی نخست کیهان چاپ دارالخُرافه نگاه کنید
رهبر انقلاب در اجتماع پرشور مردم شیروان با تاکید بر هوشیاری مردم :
مسئولان مراقب باشند دشمن آرامش موجود را برهم نزند !
فدوی با دشمن خیالی که در حکم بیمه ی ابوافضل(ع) ،و در عین حال بیش از سه دهه است که امید امام(ل) و ُامّت است،عجالتا ً کاری ندارد، و منظورش در فرمایش داهیانه ی فوق ،" آرامش " است،که همه ی انواع آن،بحمدالله والمنه، از جامعه ی شکوهمند اسلامی،دیریست که بکلی رخت بر بسته و غایب اند و مؤمنین نیز، قدرت خدا،البته ملتفت غیبت آن ها نشده اند؛ فلذا فدوی،منظور مقام معظم رهبری متع الله المسلمین بطول بقائه دولته را، از فرمایش حکیمانه مذکور، مع الاسف در نمی یابد، مگر بقول آن بزرگوار :
" هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند " !…
—————————————
* منظور فدوی اضافه ی استعاری نیست،خواهر/برادر خواننده ، آنرا که همه بلدند !
** سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ – شماره ۲۰۳۳۳
 
!
——————————————————————————–
ای کشته که را ….
 
این خبر هم در مرور جراید شریفه ی دارالخُرافه،بنظر فدوی بسیار مأکول آمد :
 
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی در پی اقدام غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای! شرکت یوتل ست در قطع تعدادی از شبکه‌های برون مرزی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد.
و آغاز اطلاعیه البته، " خبر می دهد ار سرّ ضمیر " !:
 
برخلاف ادعاهای فریبکارانه غرب درخصوص احترام و اعتقاد به حقوق بشر و جریان آزاد اطلاعات در جهان، جمع کثیری از مخاطبان شبکه‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از امروز دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ از دریافت تعدادی از شبکه‌های برون‌مرزی سازمان صداوسیما محروم شدند .
در پاسخ عرض می کند که جوالدوز را برای همین وقتها گذاشته اند،که روزی سه بار قبل از غذا، نخست یکی به کپل مبارک بزنید و سپس یکی به دیگران!، فایده ی دیگر جوالدوز آن ا ست که دیگر،اقدام آن شرکت خاج پرست، بنظرتان غیر اخلاقی و خلاف "اعتقاد به حقوق بشر و جریان آزاد اطلاعات در جهان " نمی آید، برادر سیما !..!
تعارف شاه عبدالعظیمی
!(ع)
فدوی نمی داند که این سایتهای خبری،اعم از مکتبی و غیر مکتبی،چرا هی قُرم ُقرُم می کنند و یکدفعه نمی فرمایند ُقرُمساق !.. …..اشاره ی بی ادبانه ی فدوی،که تازه در سنجش با ادبیاتی که بلند پا یگان حکومت اسلامی،استعمال می فرمایند (۱)بسیار هم محجوب و خجالتی ست،به افزایش لحظه به لحظه ی وجه رایج ممالک محروسه ی ولایت فقیه یعنی دلار است که بموجب گزارشاتی که هم اکنون خشخاشی از تنور حضرات بیرون آمده،از ۳۷۰۰ تومان گذشت…،و شاهدی عینی نیز به فدوی گفت که هر دلار وجه رایج ممالک محروسه ی ولایت مطلقه ی فقیه،بعون الله به
۴۰۰۰ تومان رسیده است !
حیرت فدوی "از سرزمینی نیست که در آن/ مزد گورکن از بهای آزادی آدمی افزون باشد(۲) .” بلکه حیرت او از اینست که خب چرا یکدفعه نمی فرمایند،عجالتا ًبهای دلار لعنهالله علیه،۵۰۰۰ تومان است!؟..
باری- فدوی که بحمدالله والمنه،نه مجتهد است و نه عالم امور اقتصادی،بسیار پیش از اینها،خبر زیر را پیش بینی و منتشر فرمود !:
بنبال شکوفائی بیش از حد اقتصاد حکومت اسلامی و بهبود چشمگیر وضع اقتصادی مردم،بانک مرکزی ایران،با تأییدات خداوند متعال و با ابراز خرسندی(۳)بسیار،تغییر واحد پول کشور را طی اطلاعیه ای، به آگاهی عموم رساند.
به موجب این اطلاعیه،واحد پول کشور از ریال به کیلو، تغییر یافت !(۴)
زیاده عرضی نیست
یاد داشتها
———————–
(۱) فدوی پزشک نیست،لکن دستکم می داند که در اینجا منظور،شیاف (حالا از هر نوع اش!) نیست
(۲) شاملو
(۳)منظور هادی بزرگوار نیست !
(۴) تنفس ممنوع – چاپ دوم،گزیده ای از طنز های سیاسی حمیدرضا رحیمی –آفاق نو-سپتامبر ۲۰۰۳ ص ۱۰۷
—————————————————
 
شقاوت       
 
 فدوی در مراتب بیرحمی برادران،حضرات آیات عظام و حجج اسلام،کثرالله امثالهم،داستانها شنیده ، خوانده و بلکه دیده است ؛ و همواره بقول آن شاعر ضد انقلاب می پنداشت که :
بیت
برحدیث من و ُخبث تو نیفزاید کس!
حد همین ست ستمکاری و بیرحمی را !
لکن در مرور خبرهای دارالخرافه،به موردی برخورد که از باور فوق تا اطلاع ثانوی برگشت،چرا که خبر مذکور،جلوه ی تازه و عریانی از بیرحمی را، شدیداً به نمایش گذاشته بود؛ نگاه کنید :
ایسنا نوشت :
امام جمعه مشهد، گفت: تا بساط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم جهانی جمع نشود مولای ما حضرت بقیه‌الله الاعظم ظهور نخواهند کرد !‌ ./پارسینه
خوانندگان محترم ضد انقلاب،ملاحظه کردند که آیت الله احمد علم‌الهدی٬، چگونه آب پاکی را،بیرحمانه روی دست مؤمنین و بقول عوام including فدوی ِمنتظر الظهور ریخته، و ظهور آن حضرت (عج) را،با یک قیام و قعود،تعلیق به محال فرمود ؟
 
http://www.youtube.com/watch?v=HzRWLO2l4ss
 
تک تیر انداز گذاشتند امام زمان ظهور کرد بزننش!!
 
——————————————————
 
پای درد دل مردم دارالخُرافه
اشاره
پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ
شریفه ی دارالخُرافه است، پاسخ ها اما
از فدوی ست.
در بخش جراحی بیمارستان مشهد ، زن و مرد بصورت مختلط بستری شده اند و مسائل شرعی رعایت نمی شود. از طرف دیگر کارکنان بخش با بیماران رفتار و برخورد تند می کنند. اصلاح این موارد نیاز به احساس مسئولیت بیشتر از سوی مدیریت این مرکز دارد که امیدواریم ترتیب اثر داده شود    یک شهروند
مراتب با قید ۴۵۰ فوریت،ودر فاصله ی بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسایشان رسید.در بازدم و درارتباط با بخش نخست ایرادتان،بسیار متغیر شده و عجالتاً دستورفرمودند که جراح مربوطه را یکبار دیگر ختنه کنند تا حساب کار دست اش بیاید؛درمورد بخش پایانی فرمایش تان که بدرفتاری با بیماران باشد نیز فرمودند که گرچه در این باب بین علما شدیداً اختلاف است،لکن اکثریت علما در اینخصوص به جماع* رسیده اند که بدرفتاری با زنان نه تنها منع شرعی ندارد،بلکه واجب عینی است،حساب مردان بر مبنای بیضه و البته،جداست الله الاعلم
———–
* خدا بگویم این تایپیست سر به هوای هزل داتکام را چه کند که همه جای فدوی را با شاخ گاو، ُمدّ ظله العالی، در می اندازد. لطفاً غلط تایپی جماع را به اجماع، اصلاح فرمائید، ممنون . اجرتان با گربه ی مرتضاعلی(ع)
——————————————————————————————
به تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی بفرمایید شهید مدرس مثل شما نماینده مردم دوره خود بود. ولی در مسئولیت خویش کاری کرد که سرانجام به شهادت رسید و امروز مزار آن شهید زیارتگاه عاشقان شده است. شما که بر جای چنین نماینده ای نشسته اید، چه می کنید و خواهید کرد؟
آفرین برادر شهروند،احسنت ؛رحمت به شیری که آنزمان گیر می آمده است.شما با این جمله ی حکیمانه، روز فدوی راحقیقتاً ساختید؛خدا براستی توفیقتان بدهد.فدوی نیزهمراه شما،از ته دل شدیداً ارزو می کند که نمایندگان محترم حکومت در مجلس، بی هیچ حصر واستثنا ،شهید شده و حسینیه ی مجلس،زیارتگاه عاشقان شود،برادر شهروند ! آمین یا رب العالمین
—————-
فرزندی دارم که گرفتار عارضه فلج مغزی بسیار شدید است و نیاز مبرم به حمایت جدی بهزیستی دارد. به اداره بهزیستی شهرمان مراجعه کردم ولی آن ها در پاسخ می گویند باید یکی از بیماران بستری فوت کند تا ما بتوانیم فرزند شما را جایگزین کنیم
کاری ندارد که برادر شهروند؛ خب اسم یکی از بیماران را به انتخاب خودتان، به عنوان ضد انقلاب یا عوامل فتنه و از این قبیل به برادران بدهید،تا با یک قیام و قعود، ترتیبش را بدهند !..
—————————-
پیشنهاد می کنم که خانم های راننده ایرانی با خودروهای خود در مقابل سفارت عربستان در تهران تجمع کرده و با زدن بوق از خانم های عربستان که این روزها مورد اذیت ماموران سعودی به خاطر رانندگی قرار می گیرند حمایت کنند .
یک خانم هم وطن
خدا خیرتان بدهد خواهر هموطن! فدوی بی احتیاطی کرد و پیشنهاد شما را بمورد اجرا گذاشت لکن مع الاسف، اینک بعلت اینکه برخی خواهران در اتوموبیل های خود،آنطور که باید و شاید،رعایت حجاب را نکرده اند،ناپدید شده و فدوی اینک، به درد سر افتاده است !
————————————–
 
در برخی از کوچه و خیابان های فرعی منطقه یک شهرداری بعضاً عبارت های توهین آمیز به مقدسات دینی روی دیوارها دیده می شود. جای تعجب و سؤال دارد که چرا مسئولین شهرداری منطقه تاکنون نسبت به امحاء این جملات شرم آور اقدام نکرده اند
فدوی مراتب را پیگیری و گوش مسؤلین ذیربط را چندین بار کشید و پس از اخذ اقاریر لازم
 دریافت که آن زبان بستگان پیوسته در حال انجام وظیفه هستند لکن میزان ارادت شهروندان
 به "مقدسات مذهبی" پنداری پایان ندارد ! .
 
—————–
 
چرا برخی آقایان مجری سیما که از بیت المال ارتزاق می نمایند همانند بانوان به اصلاح ابرو مبادرت می ورزند؟
والله چه عرض کند؟ لکن از استعمال واژه ی "اصلاح" شک فدوی را شدیداً برانگیختید برادر شهروند.آن مجری نابکار باید بر این پایه،اصلاح طلب باشد !
———————————
ازدواج کردم، اما یارانه همسرم به حسابم واریز نمی شود. مگر به طور خودکار اصلاح نمی شود؟
مراتب در شرایطی که چندنهم سر حال نبودند،بعرض رسید.فرمودند که بستگی دارد که با برق یا باطری هم کار می کند یا نه،برادر همسر!
——————–
تک جنسیتی کردن برخی دانشگاهها فی نفسه کار درستی است اما اگر به این معنی باشد که در برخی رشته ها که خانم ها تاکنون در آن نقش برجسته ای داشته اند از این پس نتوانند تحصیل کنند اقدامی کاملا غلط و تبعیض آمیز و غیراسلامی است .
یک خانم هموطن
روی دو صندلی که نمی شود نشست،خواهر! نخست تصمیمتان را گرفته فدوی را خبر کنید،تا پیگیری کند…!
————————————————
روی بعضی از لیوان های یک بار مصرف که وارد بازار شده نام حاج عبدالله حک کرده اند. از آنجا که لیوان های استفاده شده را در سطل های زباله می ریزند، باید پیش گیری کرد که هتک حرمت صورت نگیرد و به لفظ مقدس الله جل جلاله بی حرمتی نشود.
فدوی نمی داند چرا با مرور مهملات خردمندانه ی شما یاد آن لطیفه ای افتاد که طرف،اسم پسرش را رستم گذاشت لکن می ترسید صدایش کند !
————————————————————————————————-
 در شهرستان اهواز اداره پست از دختر بنده ۱۲هزار تومان پول گرفته که جواب انگشت نگاری انجام شده را از طریق نامه در منزل تحویل بدهد. چرا مسئولین شعار می دهند قیمت ها تغییر پیدا نمی کند.
علی پور
   دیگر رویتان را زیاد نکنید؛همینکه صبیه مکرّمه سالم به پایگاه خود برگشته است،بروید خدا را شکر کنید ، برادرعلی(ع)پور!
—————————————————————–
. بنده ایمان دارم همان گونه که آه مردم مظلوم غزه دامنگیر حسنی مبارک شد و او را ساقط کرد آه مردم مظلوم بحرین نیز آل خلیفه و آل سعود را واژگون می کند. وعده الهی تخلف ناپذیر است.
 
خدا کند که این دروغ شما راست باشد،برادر شهروند و "وعده الهی" که "تخلف ناپذیر"است شامل
مردم دست به آسمان ایران سابق نیز بشود . آمین یا رب العالمین !
—————————–
با جنایت هایی که آل سعود و آل خلیفه به پشتیبانی آمریکا در بحرین علیه شیعیان می کنند منتظر فرمان ولایت هستیم که با قایق دست ساز خودمان هم که شده در این منطقه حضور پیدا کنیم و به برادران و خواهران مظلوم خود کمک برسانیم
نمره ی کاردستی شما بیست،برادر مؤمن ! .
———————————–
در مجتمع مسکونی ما واقع در خیابان بهار شمالی بیشتر همسایگان ماهواره نصب کرده و احتمالا بی اطلاع از غیرقانونی بودن این اقدام از آن استفاده می کنند. ولی بنده به قانون کشور که نصب ماهواره را خلاف قانون دانسته احترام گذاشته و ماهواره نصب نکرده ام. روی سخنم با نیروی انتظامی است که چرا اجازه داده می شود عمل خلاف قانون رایج شود و برخی به اشتباه بیفتند که لابد منعی ندارد. قبح عمل خلاف قانون نباید شکسته شود .
صنایعی
ممنون از اطلاع رسانی(جاسوسی – م) فدوی ترتیبی داد که آن همسایه ی نابکار،که از برنامه های جذاب سیما ی جمهوری اسلامی به تنگ آمده و به ماهواره ملتجی شده است شدیدا تعزیر شود ،برادر صنایعی.
—————————————————–
 
چرا دولت نتوانسته در ۶ ماه گذشته قیمت آجر فشاری را که دو برابر شده بشکند؟
 
این چه فرمایشی ست برادر شهروند؟ چند آجر رویهم بگذارید تا ببینید رئیس محترم دولت
 که دارای کمر بند مشکی اسلامی ست ،چگونه آنها را با یک قیام و قعود ،می شکند !
————————-
در خبرها آمده بود که استانداری تهران طرحی را در دست بررسی دارد که براساس آن ورود موتورسیکلت به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد ممنوع می شود. با توجه به اینکه قشر موتورسوار از اقشار محروم و آسیب پذیر است و خیلی از مردم به جای استفاده از خودروی شخصی به استفاده از موتورسیکلت روی آورده اند و عده ای هم با این وسیله به امرار معاش می پردازند، این طرح صرفا در تنگنا قرار دادن مردم ضعیف جامعه است ….
علی محمد درخشان
فدوی به نیابت از شما مراتب را پیگیری کرد،موضوع را بجا نیاوردند زیرا بدرستی بر این باورند که پس از سی و چند سال از تشکیل جامعه ی بی طبقه ی توحیدی بفرمان حضرت امام(ل)، چیزی بنام "مردم ضعیف" وجود خارجی ندارد! خودتان یک جوری،معظم له را حالی کنید، برادر علی(ع) محمد(ص)درخشان آسیب پذیر !
————————————————————
 
از استاندار محترم خوزستان درخواست می شود به ورزش جانبازان را مهرمز رسیدگی نمایند. هفته ای ۳ ساعت در یک سالن استیجاری تمرین می کردیم که به علت عدم پرداخت کرایه آن از ورود ما جلوگیری می شود. آیا این ارزش قائل شدن به جانباز است؟
متینی منش
نخیر ! ارزش گذاشتن به موجر است؛ حالا چه فرقی می کند، چه خواجه علی(ع) چه علی(ع) خواجه برادر جانباز!
————
 
مبلغ ۷میلیون تومان در مؤسسه مولی الموحدین سپرده گذاری نمودم که با آن وامی دریافت و نسبت به ساخت مسکن اقدام نمایم. متأسفانه این مؤسسه به تعهدات خود عمل نکرده و گویا ورشکسته شده و قرار است مؤسسه بهمن ایثار به صورت اقساط ماهانه اقدام به بازپرداخت طلب افراد نماید. هرگاه تماس می گیریم و درخواست خود را مطرح می کنیم با بی ادبی و فحاشی پاسخ ما را می دهند مگر ما مرتکب جرم شده ایم؟ با کلی قرض توانسته ایم پول تهیه کنیم تا با آن سرپناهی برای خود بسازیم حال نه تنها از وام خبری نیست بلکه اصل پول خود را هم باید با التماس و به صورت اقساط دریافت کنیم .
جمعی از مالباختگان
فدوی بارها متذکر شده و می شود که در جامعه شکوهمند اسلامی مانهمه چیز را باید به شرط چاقو بخرید، برادر مالباخته ! خود کرده را تدبیر نیست؛
——————–
فراد خلافکار و مزاحم شهروندان تا مدتی قبل کوچه فروشگاه قدس جنب میدان امام حسین تهران را محل کارهای خلاف خود کرده بودند در نتیجه برای اینکه شب هنگام از دید مردم پنهان باشند لامپ های تیرهای برق این کوچه را شکسته بودند. اکنون که نیروی انتظامی اقدام به پاکسازی اطراف میدان امام حسین کرده است از اداره برق منطقه می خواهیم روشنایی کوچه مذکور را برای رعایت حال شهروندان برقرار سازد .
محمدی
حالا همه ی اینها بکنار ؛ فدوی از امام حسین(ع) حیرت می کند که آن هنگامه، چه می فرمودند برادرمحمد(ص)ی؟
———————————————
می خواستم درباره علت افزایش ۴۰۰ درصدی هزینه های پستی سوال کنم. به عنوان مثال هزینه ارسال نامه پستی که کنار خیابان داخل صندوق پستی انداخته می شود قبلا ۱۰۰ تومان بود و اکنون ۴۰۰ تومان شده است و هزینه نامه سفارشی که قبلا ۹۰۰ تومان بود امروز تا ۲۲۵۰ تومان افزایش یافته است. لطفا مسئولان پاسخگو باشند .
حسامی – مشهد
بعرض رسید . در جهت حل مشکل شما،موافقت فرمودند که نامه هایتان راخودتان به مقصد برسانید،برادر حسامی !
————————–
 
می خواستم از رئیس سازمان محیط زیست بپرسم که مردم غرب و جنوب کشور باید تا چند سال دیگر متحمل پدیده گرد و غبار باشند. واقعا برای مردم نفس کشیدن در این شرایط خیلی دشوار شده است .
یک خانم هم وطن
با این ترتیب که شما می گوئید، زیاد طول نمی کشد خواهر!
————————————————————————————
چرا درمورد مشکل زنبورداران مطلبی در روزنامه چاپ نمی کنید؟ بنویسید از صنف ما حمایت های لازم نمی شود .
 
برای این که رقیب َقدَر دارید! منظور فدوی آنست که برادران بجای زنبور، ملت را می گزند و دیگر به زنبورهای شما نیازی نیست،برادر زنبور دار !
—————————————–
 
ز وزارت بهداشت درخواست می شود نظارت بیشتری بر داروخانه ها که شیشه های آن را با تصاویر نامناسب تزیین کرده اند داشته باشد. متاسفانه برخی درصدد قبح زدایی و بی عفتی هستند
مراتب در فاصله ی بین دو قیلوله بعرض مقامات مسؤل در وزارت بهداشت رسید . درپاسخ
فرمودند گذشت آن زمانی که شیشه پاک می کردند،برادر شهروند !
———————–
 
پل روگذر میدان آزادگان کرج فرسوده شده و پایه های آن استحکام گذشته را ندارد تا حادثه تلخی بوجود نیامده اقدام به اصلاح آن بکنند
 
منظورتان از "استحکام گذشته " رژیم گذشته که نیست ، برادر شهروند؟ امروز که دیگر
دیر شده است ؛لکن فردا پس از تهیه ی چند فشنگ و یک فقره کفن، خودتان را بدادگاه انقلاب مرکزمعرفی کنید تا تکلیف تان را معلوم کنیم . برای تسریع در رسیدگی،لطفاً اسامی همکاران خود رادر جریان کودتای ولرم، ونیز اقاریر لازم را از پیش تهیه و همراه آن چند فشنگ و یک فقره کفن،به مسؤلین ذیربط تحویل و رسید دریافت دارید. به بستگان نیز بفرمائید که زحمت نکشند زیرا برادران جسدتان را بطریقه ی کرایه در مقصد، مسترد خواهند کرد . فاتحه مع الصلوات!
به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی !
علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور
۲۰اکتبرالمنقش سنه ی ۲۰۱۲ ترسائی
کتبهالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی
تا درودی دیگر، بدرود
 
 
 

Print Friendly, PDF & Email
Balatarin